»Za Božjo slavo«

Na oratoriju z Ignacijem Lojolskim

Med letošnjim oratorijem smo spoznavali življenje sv. Ignacija Lojolskega. Če si je Ignacij kot vitez in vojak prizadeval, da bi sam postal čimbolj slaven, priljubljen in uspešen, se je od hude nesreče, v kateri ga je zadela topovska krogla in mu spreobrnila življenje, začel truditi za Božjo in ne več le za svojo slavo.

1. dan

Oratorij smo začeli 1. avgusta, z mašo v farni cerkvi Sv. Helena in program nadaljevali na igrišču pred Janeževim domom. Razdelili smo se v skupine, si pogledali uvod v zgodbo in imeli kateheze. Sledila je malica in delavnice. Ker nesreča nikoli ne počiva, smo se naučili osnove prve pomoči, si izdelali mini ščite in preizkusili naše spretnosti v lokostrelstvu. Nato smo imeli kosilo in po njem veliko igro.

2. dan

V torek smo se med veliko igro, tudi sami pomerili v vojaških taktikah in bojevanju. Sledile so delavnice, na katerih smo ponavljali znanje oratorijske himne, tako letošnje, kot preteklih, se družili ob družabnih igrah in si izdelali lastne tatuje.

3. dan

V sredo smo se zbrali pred Janeževim domom, nato pa so nas starši odpeljali na Kodeljevo. Tam smo se po ogledu igrice in katehezah hitro osvežili, saj so sledile vodne igre. Ker smo postali lačni, nas je na travniku čakala malica, po njej pa še par skokov v bazen, preden so po nas že prišli starši.

4. dan

Četrtek je bil namenjen izletu. Na železniški postaji Laze smo si ogledali igrico ter se nato usedli na vlak in se odpeljali na glavno postajo v Ljubljani. Od tam smo peš odšli v živalski vrt, na predstavo z morskim levom. Po ogledu je sledila velika igra, ki nas je popeljala čez cel živalski vrt, med potjo pa so nas na točkah čakali animatorji, ki so nam zastavili zabavne in poučne naloge. Zaradi vse te hoje smo bili utrujeni in lačni, zato smo pohiteli na sok in pice. Za sladico si je vsak lahko kupil še sladoled in že smo hodili nazaj proti vlaku in železniški postaji Laze, kjer so nas starši že pridno čakali. Poslovili smo se z obljubo, da se vidimo zvečer.

Zvečer smo se vrnili k Janeževemu domu, kjer smo imeli nočno rajanje ob hrenovkah in palačinkah. Ker smo bili zelo utrujeni od pohoda, je vsak zlezel v svojo spalko in prisluhnil zgodbi animatorjem. Zaželeli smo si lahko noč in kmalu zaspali.

5. dan

Ko bi še vsi spali, nas je zbudila glasna budnica. Hitro smo vstali in pohiteli na jutranjo telovadbo. Po njej je sledil zajtrk, ogled zgodbice in končne kateheze. Sledila je priprava na mašo in pospravljanje. Pridružili so se nam tudi starši in skupaj smo odšli v cerkev. Tam smo slovesno zaključili Oratorij 2022, vsi pa smo odšli še na agape pred Janeževim domom.

Tudi letošnji oratorij smo izvedli uspešno. Zahvaljujemo se vsem pridnim rokam, ki so nam pomagale, vsem animatorjem, udeležencem in staršem, ki nam že vrsto let zaupate in nas podpirate. Hvala tudi Društvu misijonarja dr. Janeza Janeža in Občini Dol pri Ljubljani za finančno podporo projektu.