Avtor: zudolsko Objavljeno: 3. 08. 2017

Oratorij 2017 - Marija

Oratori: 1. dan, spoznavni dan   >> slike <<

Oratorij smo pričeli 7. avgusta zjutraj v cerkvi Svete Helene v Dolskem. Povedali smo nekaj uvodnih besed in zmolili za dober oratorij. Potem pa smo hitro začeli spoznavati glavno osebo letošnjega oratorija, Marijo. Ta dan smo Marijo spoznavali ob njenem obisku Elizabete, nadaljevali smo s potjo v Betlehem in Jezusovim rojstvom. Zgodbo tega dne smo zaključili z darovanjem Jezusa v templju. Po katehezah, kjer so se o tem še dodatno pogovarjali in poglobili naše znanje, smo imeli zanimive delavnice. Pri delavnicah smo se učili lončarstva, šiviljstva, slikanja, prepevanja … Po tem pa je sledilo odločno kosilo, ki so  ga pripravile dobre gospodinje. Dan pa smo zaključili z zabavno veliko igro.

Razdelitev v skupine

2. dan: romanje na Brezje  >> slike <<

V torek smo imeli romanje na Brezje, kjer smo obiskali Marijo Pomagaj. Že na poti nam je gospod župnik povedal kar nekaj zanimivosti in dejstev o Mariji in okoliških cerkvah.  Na Brezju nam je vodička predstavila malo zgodovine. Potem pa smo imeli mašo, pri kateri smo sodelovali s petjem. Nato smo  v parku imeli dramsko igro, pri kateri sta Marija in Jožef z Jezusom bežala v Egipt. Ko pa je bil Jezus star dvanajst let, je ostal v templju. Nato smo imeli kateheze, pri katerih smo se pogovarjali o modrosti. Nadaljevali smo proti Bled. Sproti smo se ustavili na kosilu v Lescah, potem pa smo šli na pohod na Ojstrico nad Bledom, kjer nas je pričakal lep razgled. Po težkem vzponu smo se vrnili k jezeru in ob njem pot nadaljevali do Blejske cerkve, o kateri smo izvedeli nekaj zanimivosti ter se posladkali s sladoledom. Na avtobusni postaji pa nas je pričakal avtobus in nas varno pripeljal domov.

3. dan: plavanje, Kodeljevo  >> slike <<

V sredo smo se odpravili na bazen na Kodeljevo. Spoznali smo, da je Marija naša prva priprošnjica pri Jezusu. To smo izvedeli prek dramske igre, v kateri so prikazali Jezusov prvi čudež v Kani Galilejski. Tam je Marija prosila Jezusa, naj pomaga na svatbi, kjer je zmanjkalo vina. Jezus je nato spremenil vodo v vino. Nato smo se preoblekli v kopalke in skočili v vodo. Spuščali smo se po toboganu, se špricali in »tunkali.« Ko smo se dodobra napili vode, smo načeli okusne sendviče in se malo spočili v senčki. Takoj smo bili pripravljeni za nov skok v vodo. Začeli smo veliko igro v kateri smo se potapljali, se obmetavali z balončki in se igrali »vodnega moža.« Ker se otroci še niso naveličali vode, so »potunkali« še vse animatorje in preplavali bazene. Še zadnjič smo se zavili v brisače, otroci pa so nato stekli staršem v objem.

4. dan>> slike <<

V četrtek, 10. avgusta smo se zbrali v cerkvi, kjer smo pridno poslušali župnikovo pripoved o svetem Lovrencu. Nato smo si ogledali dramsko uprizoritev Jezusovega trpljenja na križu. Takrat je Mariji izročil apostola Janeza in tako je postala Mati Cerkve. Gospod župnik je še enkrat obnovil in razložil zgodbo, da smo jo bolje razumeli, nato pa smo se peš odpravili na Korant. Med potjo smo veliko klepetali, se zabavali in se ustavili za počitek. Z lahkoto smo prispeli na cilj, zato smo imeli še dovolj energije za košarko, nogomet, lovljenje in vse mogoče vragolije. Napočil je čas za veliko igro, s katero smo spoznali, da lahko s sodelovanjem med seboj dosegamo višje cilje. S skupnimi močmi smo prehiteli vojake in pomagali apostolom pobegniti v Getsemani. Po igri smo imeli odlično malico, si naredili nove zaloge energije in se odpravili nazaj k cerkvi, kjer so nas pričakali starši. Ob šestih smo se zopet zbrali pred pastoralnim domom, kjer smo animatorji že zakurili ogenj, na katerem smo pekli hrenovke, tvist, koruzo in krompir. Ob desetih smo si umili zobke in zmolili. Otroci so se odpravili spat, animatorji pa smo celo noč budno pazili nanje.

5. dan: >> slike <<

V petek zjutraj nas je zbudil glasen lonec s kuhalnico, čeprav je večina otrok že veselo skakljala naokrog. Odhiteli smo ven in imeli jutranjo telovadbo, nato pa se najedli zajtrka. Odšli smo v cerkev, izvedeli nekaj o življenju svetnice Klare, nato pa si ogledali dramsko igro. Videli smo, kako se je Jezus prikazal apostolom, ter kako jih je Marija kasneje pomirila, ko so bili vsi prestrašeni. Imeli smo tudi pogovor v skupinah, kjer smo spoznali Marijo kot Kraljico miru. Imeli smo kosilo, se malo spočili, takoj za tem pa se začeli pripravljati na sveto mašo. Čas je hitro minil in sveta maša se je začela. Veliko smo peli, staršem predstavili potek oratorija ter se zahvalili Bogu in Mariji za uspešno preživel teden. Po maši smo se še posladkali z dobrotami, ki so jih napekli starši, se poslovili in polni oratorijskega duha odšli domov.

Otroci so se na oratoriju zabavali, spoznali veliko novega o življenju Marije ter navezali nova prijateljstva – med sabo in animatorji.

S srcem,

Zahvaljujemo se:

trgovini Mercator za sendviče

Rekreacijskemu centru Korant

gospodinjam Erni Pestotnik, Pavli Jemec, Jelki Godec, Sonji Jemec, Mojci Jerina in Bogici Zver

župniji Sv. Helena – Dolsko

Vsem animatorjem in animatorkam in seveda vsem udeležencem oratorija.