Avtor: zudolsko Objavljeno: 6. 08. 2016

Oratorij 2004: Na Noetovi barki

Živalske dogodivščine med počitnicami

Verjetno poznate vsi svetopisemsko zgodbo o Noetovi barki, ne veste pa, da je sredi avgusta priplula ta barka tudi v naše kraje. Za teden dni se je nanjo vkrcalo skupaj 70 udeležencev letošnjega oratorija. Otroci so se preimenovali v male in velike živali, ki jih je Noe rešil pred vesoljnim potopom, zanje pa so skrbeli animatorji kot Noetovi sorodniki. Naše križarjenje je potekalo med 9. in 15. avgustom takole:

1. DAN – Zbor živali na Noetovi barki

Po uvodni jutranji molitvi v cerkvi Sv. Helene, ki jo je pripravil gospod župnik Jože Grebenc, so se živali zbrale na bližnjem igrišču. Med seboj smo se spoznali, dobili živalska imena, se razdelili v skupine, peli, se igrali in imeli likovno delavnico.

2. DAN – Živali se spoznajo med seboj

In že smo zapluli v naslednji dan, ki smo ga preživeli v ljubljanskem živalskem vrtu. Meketanja, čivkanja, mukanja, cviljenja in drugih oblik živalskega veselja ni manjkalo. Plazilce je najbolj zanimala kača, ki smo si jo ogledali čisto na blizu, kopitarji so se zbrali med pravimi ovčkami, glodalci so pestovali malega hrčka, žuželke so izgubile strah pred ščurki in velikanskimi pajki, opice, zveri in ptiči pa so si ogledali svoje živalske sorodnike zaradi varnosti kar izza ograj. Dan smo zaključili z molitvijo, ki nam jo je pripravil br. Andraž v frančiškanskem samostanu.

3. DAN – Skupinsko umivanje živali

Saj veste, na barki bi pošteno smrdelo, če se živali ne bi redno umivale! Kljub temu, da se marsikatera žival boji vode, so se naše živalice najbolj veselile ravno kopanja na bazenu. Hitro so poskakale v vodo, čofotale, se potapljale, merile v plavanju in tunkale Noetove sorodnike. Kako zelo hitro je minil dan, smo se zavedli šele zvečer, ko smo utrujeni zaspali v šotorih, nekateri pa pod zvezdnim nebom pri Tomažin v Osredkah.

4. DAN – Noe pelje živali na izlet

Od srede zvečer pa do sobote smo taborili pri Tomažin v Osredkah. Na ta način smo tudi zares preizkusili življenje v skupnosti. V četrtek smo se že zjutraj podali na izlet v dolino. Med potjo smo reševali posebno križanko. Ustavili smo se v konjušnici v Kamnici, kjer nam je tamkajšnja lastnica predstavila življenje konjev. Popoldne smo se vrnili na našo barko v tabor. Zvečer je tudi tiste manj utrujene uspaval kino na prostem z risanko o Šreku.

5. DAN – Dan na kmetiji

V petek nas je že navsezgodaj presenetilo slabo vreme. Noetovi sorodniki smo se zato odločili, da ostanemo v taboru in s tem razveselili male živali. Ta dan smo se veliko igrali in se zabavali ob čisto vsakdanjih stvareh. Popoldne smo se vseeno odpravili na Čajževo kmetijo k Sveti Trojici, kjer so nas prijazno sprejeli. Dež pa je vseeno malo ponagajal in nas na poti nazaj v tabor pošteno namočil.

6. DAN – Živali se vračajo domov

Ponoči je prenehalo deževati in tudi nad našo barko se je tako kot v Noetovi zgodbi v soboto končno prikazalo sonce. Po zaključni prireditvi in pikniku za starše so se živali izkrcale iz barke in se poslovile od Noetovih sorodnikov za eno leto, ko se spet srečajo.

7. DAN – Živali slavijo Boga

Še zadnjič smo se zbrali v nedeljo, ko smo se pri zaključni sveti maši zahvalili Bogu za vse čudovite trenutke, ki nam jih je naklonil, pa tudi za našega gospoda župnika, vse gospodinje, goste, sponzorje in druge, ki so nam pomagali pri izvedbi oratorija. Vsem tudi ob tej priložnosti iskrena hvala.