Avtor: zudolsko Objavljeno: 6. 08. 2016

Oratorij 2000: Janež med nami

Animatorji, ki delujejo v Društvu misijonarja dr. Janeza Janeža, so od 7. do 11. avgusta pripravili teden aktivnosti za nas, osnovnošolsko mladino, letos že peto leto. Slogan Janež med nami so zbrali zato, ker oktobra mineva deset let od smrti misijonarja dr. Janeza Janeža. Opisala bom vsak dan posebej, ker so si bili dnevi med seboj tako zelo raznoliki in hkrati nepozabni.

V ponedeljek, 7. avgusta, se je začel Oratorij 200 – Janež med nami. Zbrali smo se pred cerkvijo sv. Helene v Kamnici. Začeli smo z duhovno mislijo. Odšli smo do Mateje. Razdelili smo se v pet skupin in začeli izdelovati svojo maskoto. Lutke so predstavljale Kitajca, Indijanko, Črnko, Evropejca in Eskima.

V torek smo se zbrali pred kapelico v Kamnici. Odšli smo na železniško postajo in se z vlakom odpeljali v Škofjo Loko. Obiskali smo kapucinski samostan in p. Klemen nam je povedal veliko lepega o sv. Frančišku Asiškem. Tam smo si ogledali znamenitosti kraja (cerkve, mostove). Bil je tudi čas za igro z žogo na tamkajšnjem igrišču. Šele zvečer smo se vrnili domov.

V sredo smo bili v župnišču. Ogledali smo si film, ki je bil posnet na Tajvanu, kjer je kot zdravnik misijonar deloval dr. Janez Janež. Animatorka Marija nam je pripovedovala o popotovanju po Kitajski. Tekmovali smo v kvizu o Kitajski in z jojoti. Za kosilo smo imeli razne kitajske jedi, ki smo jih vsi jedli s palčkami. Po kosilu smo risali kitajske pismenke na steno in se učili kitajske pesmi. Preden smo odšli domov, smo se slikali z različnimi kitajskimi predmeti (klobuki, pahljačami). Zvečer smo šli k Tomažinu. Postavili smo šotore in pripravili splane vreče. Prespali smo v šotorih.

V četrtek smo po zajtrku odšli na bazen Belinka. Tam smo se igrali razne vodne igre. Ko smo se vrnili, smo se začeli pripravljati za nastop na sklepni prireditvi, ki je bila naslednji dan. Vsaka skupina je izžrebala pesem, s katero se je predstavila na karaokah.

Zadnji dan, v petek, smo odšli do cerkve v Vinjah. Imeli smo duhovno misel, ki jo je kot vsako jutro za nas pripravil župnik Jože Grebenc. Ko smo prišli nazaj, smo začeli pospravljati šotore in spalne vreče. Popoldne so prišli starši. Zapeli smo jim in zaplesali na sklepni prireditvi. Tekmovali smo tudi v kvizu. Zbrane točke vseh petih dni so nam animatorji sešteli in vsaki skupini dodelili zasluženo nagrado. Zapeli smo še našo himno in popoldne nadaljevali s piknikom v družbi staršev.

Katja Udovč

Družina, 8. oktobra 2000

Ponovno smo skupaj doživeli, animatorji in otroci, nepozaben teden. In kaj menijo o letošnjem Oratoriju naši udeleženci?

Najbolje sem se imela v četrtek, ko smo se šli kopat. Všeč mi je bilo tudi, ko smo šli v Škofjo Loko, samo malo preveč smo hodili. V sredo je bilo tudi zanimivo, oziroma ves teden smo se imeli lepo. Razveselilo me je tudi 3. mesto naše skupine in nagrade, ki smo jih dobili po tem.

Saša Jelnikar, 9 let

Na Oratoriju mi je zmeraj všeč. Letos pa mi je bilo najbolj všeč, ko smo delali lutke, potovanje z vlakom in dogodki ob kresu in seveda kopanje na bazenu. Ne maram pa dolgih pohodov in zgodnjega vstajanja.

Toni Šklander, 7 let

Vsa pohvala »super« animatorjem!

Sabina Vode, 13 let

Všeč mi je bilo: nogomet, igra z vodnimi balončki, izlet v Škofjo Loko (samo malo prevroče je bilo), obisk bazena, spanje v šotoru. Želel bi si, da bi bili dlje časa na bazenu. Hvala vsem animatorjem!

Žiga Cukor, 8 let

Na letošnjem Oratoriju mi je bilo zelo všeč. Drugo leto spet pridem. Najboljše je bilo, ko smo se kopali na Belinki. Vsak dan mi je bil zanimil in naučila sem se veliko dobrih stvari.

Katarina Godec, 7 let

Zahvaljujemo se Občini Dol pri Ljubljani, ki izvedbo našega projekta tudi finančno podpre. Posebna zahvala za vse nagrade, podeljene na zaključni prireditvi, podjetju Porsche Slovenija d.o.o., marketingu Seat. Prav tako iskrena hvala gospodinjam za vsa kosila in ostale pripravljene obroke. Kapucinom, p. Klemenu iz Škofje Loke za topel sprejem in misli o Frančišku Asiškemu, ter našemu g. župniku Jožetu Grebencu za vse jutranje duhovne misli. Občini Škofja Loka za dovoljenje in uporabo njihovega igrišča. Orehkovim za bivanje v njihovi hiši »Pri Tomažin«. In nenazadnje, zavedamo se, da brez vas – razumevajočih staršev, ne bi bilo nikoli tako, kot je bilo. Hvala tudi vam za vso požrtvovalnost in zaupanje, ki nam ga nekateri izkazujete že pet let. Največja zahvala velja snovalcem in uresničevalcem idej, animatorjem: Maja Godec, Barbara Jemec, Marija Jemec, Mija Jemec, Tomaž Lunar, Nataša Madjar, Andreja Pustotnik, Helena Šuštar, Geni Visinski, Majda Vode, Aleš Zavrl in Maja Zavrl. Iskrena hvala vsem!

Organizatorica programa, v imenu izvršnega odbora Društva misijonarja dr. Janeza Janeža, Mateja Jemec.